Výsledok vyhľadávania
Ľutujeme, pre požadované kritériá neboli nájdené žiadne aktuálne ponuky.
Platový monitor
- Bankovníctvo a financie,
Call centrum operátor € 640,- - Informačné technológie,
Call centrum operátor € 1.010,- - Informačné technológie,
IT Technik - Technická podpora € 1.040,- - Obchod,
Konzultant technickej podpory € 900,- - Obchod,
Pracovník zákazníckeho servisu € 940,- - Obchod,
Call centrum operátor € 730,-
Zapojte sa do prieskumu platov a porovnajte si vaše platové podmienky. [ Porovnať plat ]
Čo robí Pracovník zákazníckeho servisu?
Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti.
Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne.
Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke. [
viac informácií ]