Výsledok vyhľadávania
Ľutujeme, pre požadované kritériá neboli nájdené žiadne aktuálne ponuky.
Platový monitor
- Bankovníctvo a financie,
Call centrum operátor € 640,- - Informačné technológie,
Call centrum operátor € 1.010,- - Informačné technológie,
IT Technik - Technická podpora € 1.040,- - Obchod,
Konzultant technickej podpory € 900,- - Obchod,
Telemarketingový pracovník € 800,- - Obchod,
Pracovník zákazníckeho servisu € 940,-
Zapojte sa do prieskumu platov a porovnajte si vaše platové podmienky. [ Porovnať plat ]
Čo robí Call centrum operátor?
Call centrum operátor pracuje v oddelení zákazníckej podpory. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku za účelom poskytovania informácií alebo za účelom predaja služieb/tovarov. V prvom prípade odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy – radí, vysvetluje, rieši sťažnosti, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. V druhom prípade za účelom predaja, v rámci telemarketingu aktívne telefonicky oslovuje klientov a ponúka služby resp. tovar.
Operátor väčšinu času pracuje s telefónnymi sluchátkami za počítačom, využíva internú databázu zákazníkov, zapisuje do nej aktuálne údaje. V mnohých prípadoch pracuje na smeny. Príklady práce operátora:
- poradenský servis k predávaným produktom a službám (hardware, software)
- poskytovanie služieb: objednávanie, aktivácia (telekomunikačný operátori)
- marketingový prieskum: (agentúry vykonávajúce prieskum trhu)
- zvyšovanie a udržiavanie loajality zákazníkov (obchodné spoločnosti)
- telesales - aktívny telemarketing (obchodné spoločnosti)
V prípade poskytovania služieb pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Činnosť operátora si vyžaduje stálu sústredenosť, v špičkových záťažových hodinách môže byť náročná a stresujúca. [
viac informácií ]